Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jun 02, 2008 9:14 pm
jha trekt da mor is al rijdend eh mja pracht van een foto
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jun 02, 2008 9:22 pm
mercie meneer de voorzitter voor de moeite
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jun 26, 2008 6:27 pm
voilla vandaag mn xenon koplampkes gestoken met beezake en ineens het focus logo verwijderd van de koffer
ondertussen zijn we ook al een eindje opgeschoten met de middenconsole ene kant sta al volledig in plamuur en morgen doen we verder aande andere kant hopenlijk kank em volgende week in spuitplamuur zette en vorlopig monteren in de auto
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jul 03, 2008 12:10 pm
voilla ff een spypic van de achterkant van de middenconsole zal morgen of volgende week proberen om meer foto's te nemen
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jul 03, 2008 1:13 pm
da ziet er properkes al uit ben benieuwd om het af te zien
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jul 03, 2008 1:58 pm
als alles goed gaat zou ik die in de loop van volgende week in spuitplamuur kunnen zetten en dan kunde hem mischien donderdag al gemonteerd zien in de focus
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jul 04, 2008 12:50 pm
voilla nieuwe dag en we hebben weer kunnen verder werken momenteel ziet het er zo uit
ik ben dus begonnen met uit mdf de houder voor de armsteun te maken. tevens heb ik ook voorzien dat er een scherm kan ingebouwd worden voor de passagiers achteraan
boven op de mdf frame is er een armsteun geplaatst en helemaal ingewerkt met poly matten en afwgewerkt met fijn plamuur voordeel is hier dat ik nu een bergvakje heb in de armsteun
nu ist enkel nog een kwestie van de kleine gatjes op te vullen en te overspuiten in spuitplamuur
dan wordt deze in de auto geplaatst om te testen of de hoogte goed is (normaal wel is 4 keer nagemeten) of het scherm achteraan voor iedereen goed zichtbaar is en of de plamuur niet begint te barsten
na een maandje in de auto ofzo wordt deze er terug uitgehaald om in koetswerkkleur overspoten te worden
gr night devil
TraxX Admin
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jul 04, 2008 9:12 pm
jha idd dat ziet er very nice uit
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo jul 13, 2008 6:54 pm
fotokes van gisteren op the second tuningnight of the untouchables tis ni zo'n goede kwaliteit omdat met de gsm is getrokken kwas mn fototoestel thuis vergeten
ook de (halfafgewerkte) koffer stond voor de eerste keer open op een meeting
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jul 19, 2008 1:52 am
ff een spypicje van de middenconsole dit is dus maar een deel he gewoon om eens een zicht te krijgen van hoe het in de wagen past kmoet nog een klein beetje aanpassen hier en daar en dan ist perfect
ondertussen zijn de gaten voor de schakelaars en ledjes ook al gemaakt en deze worden morgen verder afgwerkt en geplaatst dus in de loop van volgende week komen er nieuwe foto's
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za jul 19, 2008 2:14 pm
jha jom dat is al netjes e en voor iemand dat nooit eerder met poly heeft gewerkt nen bravo e
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo jul 20, 2008 12:00 am
voilla zoals gezegd is hier een foto met de schakelaars op hun plek tis ni zo heel duidelijk op de foto maar diegen die het beter willen zien zullen binnekort maar eens moeten komen kijken als het in de auto steekt dit was de enigste plek waark ze kon plaatsen zonder problemen anders zaten ze ergens onder of ergens tegen dus de plek is ni de ideaalste maar wel de meest geschikte
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jul 24, 2008 7:15 pm
nog is even een updateje van de middenconsole jammer genoeg met niet al toe goei nieuws
deze morgend had ik het geheel in spuitplamuur gezet maar ik ben verre van tevreden het lijkt precies op een maanlandschap met veel onheffenheden dus binnekort alsk terug wa geld heb wordt er terug een nieuwe laag plamuur opgelegd zodat ik met een schuurblokje deze keer het terug mooi kan gladschuren en opnieuw in de spuitplamuur kan zetten en hopelijk is het dan wel goed gedaan
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di aug 05, 2008 12:57 pm
vandaag was de moment supreme deze morgent eindelijk de middenconsole gemonteerd in de fofo
maar de teleurstelling sloeg direct toe:( ik heb me misrekent nu blijkt dak mn handrem ni volledig kan optrekken en hij hinderd oon een beetje bij het schakelen naar 2de, 4de en reverse
maar dit valt op te lossen met wat werk ik ga die toren achteraan er terug afnemen en 5 tot 7 cm naar achteren plaatsen en 2cm lager maken waardoor ik geen hinder meer ondervindt tijdens het schakelen en bij het optrekken van de handrem hier zijn enkele foto's maar ni te hard kijken naar de afwerking omdat deze nog in ruwe vorm staat de afwerking gebeurt nadien wanneer alles goed past
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di aug 05, 2008 2:21 pm
Mjh
Zou je volgende keer niet eerst die slechte versie een paar dagen in je auto zetten Dan weet je in eens dat ie past al dan niet
Greetz
Ps Wel mooi gedaan
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di aug 05, 2008 8:15 pm
dit is de slecht versie die in de auto staat he peterke de afwerking moet nog gebeuren
gr night devil
TraxX Admin
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo aug 06, 2008 10:52 am
met het gisteren in RL te zien vink het echt wel knap.. alleen ja wa onconfortabel om te schakelen eh handrem eh. mja da word opgelost. en de volgende iedeeen zullen ook wel knap worden
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo aug 06, 2008 12:11 pm
tzijn enkel nog wa details en afwerking khoop die tegen de winter toch klaar te hebben
idd die nieuwe ideeen lijken me veel knapper dan de huidige versie de schakelaars en ledjes zijn al doorgegeven aan de wichel hopelijk kan die er nog aangeraken
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo aug 13, 2008 9:52 pm
eey mannen kzou eens graag jullie mening willen vragen ju llie weten allemaal dak mn velge graag zou willen poederlankken in mat zwart en met gepolierde rand
maar nu ziede da eigenlijk al superveel rijden zou dit eventueel geen optie zijn voor de focus maar dan in plaats van rode rand, de rand doen in da bordeuax da binnekort het intereieur zal opfraaien en ook zal aangebracht worden op de zijkant van de wagen in een mooie tekening
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: nieuwe optie op www.focusnightdevil.com wo aug 13, 2008 9:59 pm
eey mannen vanaf heden is er een heuse koopjes hoek op www.focusnightdevil.com dus als jullie eventueel iets te koop hebben staan kunde altijd een mailtje sturen met uitleg en duidelijke foto's en dan zet ik die ook op de website
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr aug 15, 2008 10:38 pm
yuu mannen en vrouwen zoals de meeste al weten ga ik volgend jaar een tekening laten zetten op de flanken van men teerbeminde focus hierbij een tekening van hoe ik het ongeveer wil ni letten op te tekening zelf want kben gene picaso he
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr aug 29, 2008 7:36 pm
voilla ik kom ier nog is een beetje zeveren kheb al een hele week aan die kist van mn installatie gewerkt en dit is het resultaat tis zeker ni perfect maar tkan ermee door vind ik
de naam night devil komt nog iets meer naar rechts en het gespoten onderdeel komt nog in een iets donkerder tint
gr night devil
Laatst aangepast door night devil op wo sep 03, 2008 4:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt