Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do mei 28, 2009 10:50 am
kzou die leds op zich toch ook ni pakken. alleen die pinkers zijn dan leds en da past ni echt. kzou dan toch ook eender gaan voor een chrome pinkerballoneke
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do mei 28, 2009 5:33 pm
da chrome pinkerbalonneke gade evengoed zien zitte da ga best wel meevallen met die leds ze
dernet al de voorbumper gaanafhalen en ook mn led achteruitrijlicht en mistachterlicht en mn dagrijlampen heb ik vandaag ook al afgehaald en bosman heeft me beloofd da tegen einde volgende week de achterbumper en zijlijsten binnen zijn :d
dus alles begint een betje in orde te komen nu
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo jun 10, 2009 11:18 am
achterbumper hebben we ook al nu nog wachten op mn zijlijsten en dan kan alles naar de spuiter
hopelijk tegen het einde van de maand alles gespoten en gemonteerd
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jun 22, 2009 6:17 pm
een pic van de bewerkte achterbumper :-) bumpers zijn vandaag binnen gegaan voor te spuiten ze zouden volgende week klaar zijn
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jun 22, 2009 8:12 pm
Dat gaat weer een mooie focus worden hé. Ben eens benieuwd naar het eind resultaat.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jun 22, 2009 9:27 pm
merciekes angel maar de focus zal pas klaar zijn eind volgende maand ze
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jul 06, 2009 1:57 pm
vrijdag was de grote dag dan mocht ik de bumpers gaan afhalen bij de carrosier dus ik kwam daar heel blij binnen maar de sloeg direct om in een depressie
het algemeen zicht:
de afwerking achterbumper:
voorbumper:
zijlijsten:
schade aan de raamfolie:
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jul 06, 2009 8:50 pm
mss met alles uit de focus te neme ? jha zou ook alles terug binnendoen maatke
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma jul 06, 2009 11:58 pm
die schade aan de raamfolie komt omda ze in de garage zonder inpakfolie zaten ik had der wel een dekentje over gelegd maar das tijdens het rijden weggeschoven en de bumper is met een hoek van de achterbumper die slecht is afgewerkt tegen de folie beginnen schuren
volgens de vincent en dien andere is da mijn schuld van die schade aan die bumpers omdak gewerkt heb me PU schuim en mdf om die gaten op te vullen en dicht te werken en door het bakken van de lak is da beginnen uitzetten dus alsk da wou laten herstellen koste me da extra en theeft me nu al genoeg gekost
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do jul 09, 2009 11:37 am
toch goed nieuws gekregen de vincent is bereidt de bumper te herstellen al wilt hij da ni gratis doen dus kweet ni hoeveel het ga kosten
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jul 10, 2009 3:25 pm
ja maatke schoon bumpers alleen spijtig da ze terug gerepareerd moete worde e. grtz mike
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr jul 10, 2009 3:30 pm
Night_Cruiser schreef:
ja maatke schoon bumpers alleen spijtig da ze terug gerepareerd moete worde e. grtz mike
mercie maatke vincent had beloofd da hij ze ging herstellen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di aug 04, 2009 5:04 pm
vincent is eindelijk vorige week zondag da achterbumper komen halen voor herstelling
dus alles komt terug in orde
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma aug 17, 2009 5:02 pm
eindelijk eens wat foto's kunnen trekken van de koffer bij nacht excuses voor de crappy qualiteit maar tis met de gsm getrokken
ook ni letten op de woofer deze moet nog op zen plek worden gezet
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma aug 17, 2009 6:36 pm
bwa wete ge hebt et zelf gedaan e tegenover al die andere
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma aug 17, 2009 6:57 pm
da wel
btw waarschijnlijk gaat woensdag de voorbumper erop dan zouk es willen afspreken voor die day drive lights aan te sluiten
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo aug 19, 2009 5:48 pm
vandaag eindelijk mijne nieuwe voorbumper kunnen steken kmoet wel zeggen dat de bumper op zich makkelijk te vervangen is maar met dit weer da toch een hondejobke is
maar niet te min sta hij der nu eindelijk op tis wel ff wennen want is totaal ander zicht zo
dus even een previeuw (andere foto's volgen zodra de rest terug is van carrosier)
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za aug 22, 2009 10:34 pm
vanaf den 29ste ben ik elke dag thuis ;-) en den 27ste heel den dag en den 28ste ff om 10u weg vo c4 te gon tekene
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr sep 18, 2009 10:33 pm
ik wil iedereen even waarschuwen: Gelieve niet bij JPC-imports te gaan voor stukken te laten spuiten zo heb de mijn teruggekregen
de achterbumper is precies met de hand afgeschuurd en dan herspoten met een andere kleur dan mijne focus het spatbord is ni in grondverf gezet en er zit nergens vernis over en volgens de carrosier waar ze nu liggen is alle gespoten met een spuitbuske da ge kunt late maken in den brico
en ook de lat onderaan is gewoon afgebroken tijdens het transport zogezegd ge zou voor minder stoppen met tuning
dus als er toevallig iemand de vincent zie of ergens tegenkomt laat me iets weten want die kerel is mij nog geld schuldig