Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 22, 2009 7:03 pm
pfff vandaag is de expert geweest voor de achterbumper zijn eerste opmerking: dit is geen originele achterbumper dus nu afwachten wat de verzekering zegt, maar volgens ford moet ik de focus laten herstellen met originele achterbumper en zou ik mn geld pas krijgen als de focus hersteld is dus kga iets probere te regelen met de carrosier da ik zelf de bumper binnenbreng en ga ineens proberen om de rest van de kit mee te laten spuiten eventueel een opleg betalen
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 22, 2009 8:43 pm
sry maat mor ik moet de wichel wel gelijk geven. die bumper vink ook veel beter staan dan diegene da ge in gedachte hebt... en dan heb je heel u kit vant zelfde mja smaken verschillen eh
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 22, 2009 11:08 pm
jha idd
moja das wel zuur hé night devil moja ik dacht altijd al dat dit een standaard achterbumper was lol
nog foto's van je middenconsole
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do apr 23, 2009 4:01 pm
tga dees kit worden mannekes
zijlijsten:
nu heb ik nog is 1 vraagske kheb net een extremere variant gevonden bij bosman van die zijlijsten
achterbumper:
voorbumper:
ik vind dees het schoonste normaal ga ik deze vrijdag bestellen ik moet voor de verzekering een offerte laten maken en ga deze ineens bij bosman laten doen met die achterbumper omda de expert ni wilt betalen voor een originele bumper omdat deze meer kost dan een tuningbumper volgens hem
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma mei 04, 2009 5:12 pm
eindelijk is goe nieuws voor de fous de verzekering heeft betaald 664 euro in totaal dus ik heb mn bodykit er bijna volledig uit op 50 euro na
nu nog ne goeie carrosier vinden om alles te laten spuiten
dus kortom wa gaat er nu veranderen aan de focus: - nieuwe bodykit -morrette koplampen -nieuw voorspatbord (zonder deuk ) -led achteruitrijlicht en mistlamp -dagrij lichten in voorbumper ingewerkt -L+R skytune uitlaat
kzou graag die voorbumper afwerken met 3 chromestaven in de centrale luchthapper zou dit mooi zijn of overdreven
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Aantal berichten : 186 Leeftijd : 41 Registration date : 21-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 05, 2009 10:50 pm
Mooie keuze van zijlijsten, voorbumper en achterbumper. Dat zal de wagen wel zeer mooi maken.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo mei 06, 2009 5:30 pm
mercie angel
heb vandaag nog es goe nieuws gekregen: de focus heeft een groene kaart tot 2011 :D:D ben zonder problemen door de keuring geraakt, al wouden ze wel afkeuren op 2 zaken: kwas vergeten de ballasten van mn xenons te verwijderen en mn traanplaten van binnen lagen er nog in.
Maar omdat de traanplaten besteld zijn op autotype en de xenons zelf er ni instaken hebben ze een oogje dichtgeknepen
dus ikke blij
vrijdag naar bosman se voor mn bodykit te bestellen , mn geld van de verzekering is ook toegekomen
en volgende week nar raats motorsport voor schroefkit en skytune uitlaat
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus vr mei 22, 2009 9:54 pm
Je hebt gelijk benny dat wit pinkerkap zal echt wel beter staan op dien Morett koplamp.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za mei 23, 2009 1:38 am
Angel schreef:
Je hebt gelijk benny dat wit pinkerkap zal echt wel beter staan op dien Morett koplamp.
Angel
ja he da denk ik ook kga me der van de week is mee bezighouden se nog is mercie voor te rijden he makker straks de focus gaan terug halen se kben is benieuwd naart resultaat
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za mei 23, 2009 6:15 pm
Das graag gedaan hé Da weete hé Vond het wel een leuke dag de vrijdag, moeten we wa meer doen hé, en misschien neemt kelly wel eens een vriending mee hé
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma mei 25, 2009 1:15 am
vrijdag was idd een zeer leuke middag met kelly derbij kdenk wel da die is een vriendin meeneemt da moete we idd eens meer doen
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma mei 25, 2009 3:56 pm
ondertussen is de focus ook terug thuis van Raats Motorsport deze hebben de V-maxx schroefkit geplaatst en ook een skytune uitlaat L+R gemonteerd het is ni superluid de uitlaat maar geeft wel een mooi geluidje
met dank aan Angel voor de foto's en het rijden anders had ik der nooit geraakt mercie maatke
meer foto's volgen in de loop van de week
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma mei 25, 2009 6:30 pm
Twas wel botsing waard Ik vind het al zeker een geslaagd zicht, zo laag tegen de grond ooit zal ik het weel eens nadoen hé Zo laag hangen, maar ja En zeker vanachter is het en zalig zicht zenne:)
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 26, 2009 5:52 pm
nog wa fotokes van de uitlaat en verlaging enkel achteraan wordt hij terug iets omhoog geschroefd
gr night devil
Angel Xtreem Lid
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 26, 2009 5:57 pm
Mooi zeer mooi Zeker die skytune.
Angel
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di mei 26, 2009 7:54 pm
mooi uitlaatje en hij hangt mooi laag aan de grond
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo mei 27, 2009 6:57 pm
oke dus da idee met die witte pinkerlensen in die morette koplampen gaat dus niet maar omdat deze dus lichtmodules zijn van hella kunnen deze gemakkelijk vervangen worden nu heb ik eens die leds van mn achteruitrijlicht erin gemonteerd om te zien welk effect dit geeft
de linkse lamp is met de LED pinkers en de rechter is origineel van morette
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo mei 27, 2009 7:49 pm
da heeft wel iets maar toch ik twijfel dan toch wel of ge ni beter balloneke van led kunt steke of zo want da 1 kweet et toch ni
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo mei 27, 2009 8:19 pm
ik weet het ook ni tis wel een heel ander zicht zo he alsk da balloneke vervang gade da direct zien want tis maar gewoon een glazen lenske da dervoor zit daarom dak die LED's in de plaats wou