Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo maa 22, 2009 8:28 pm
ik zou ze nemen ook al wilt hij ni onder de 800 da is het enigste wat u auto nodig heeft vinek
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus zo maa 22, 2009 11:26 pm
ik vind 800 nu ook ni extreem veel als ze in goede staat zijn ik heb juist mijn 17" 1250€ betaald dus....... en t zijn er mooie dus ik zou ni twijfelen
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma maa 23, 2009 9:32 pm
ieder zen eige keuze he mor hou er wel rekening mee dat heel die centerkap gewoon plastiek is eh... da ga nog al kletteren op de baan denk
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma maa 23, 2009 11:56 pm
be mij is da toch ook uit plastic da hoorde ni ze
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di maa 24, 2009 1:02 am
kdenk ni dak ze gaan pakken ze kga al genoeg uitgeve aan die nieuwe bodykit, schroefkit en skytune uitlaat en aangezien ik nimeer voor de extreme look wil gaan vrees ik da deze ni gaan passen in het nieuwe concept
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do maa 26, 2009 10:39 am
boutard schreef:
be mij is da toch ook uit plastic da hoorde ni ze
ja mor da van u hant vast eh... da zen echt pieken plastiek da los hangt eh.
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do maa 26, 2009 2:59 pm
das idd iets anders
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus di apr 07, 2009 6:42 pm
het zit eindelijk nog eens mee de middenconsole is helemaal afgeschuurd en staat klaar om gespoten te worden en mn mama is ook bijna klaar met het leder voor de pook en handrem hopelijk wordt alles deze week nog gespoten en staat deze er in tegen race wars dan kan ik mn koffer ook terug afschuren en alle foutjes wegwerken dus normaal is de focus klaar tegen race wars
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus do apr 09, 2009 12:14 pm
heey iedereen ik zou eens graag even jullie menig willen horen ik ga dus een nieuwe bodykit steken deze zomer deze zal bestaan uit deze:
zijlijsten:
achterbumper:
en nu komt het ik geraak der echt ni uit welke voorbumper ik zou kiezen voor de moment heeft bumper nr 3 mn voorkeur maar ook bumper nr 4 zou heel knap staan net zoals de andere bumpers
bumper 1:
bumper 2:
bumper 3:
bumper 4:
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za apr 11, 2009 10:23 am
4 zeker weten!!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus wo apr 15, 2009 6:32 pm
oke die agressieve bumper is dus ne photoshop van een hongaarse site jammer da die ni echt bestaat want staan wel machtige bumperskes tussen http://www.hvtm.hu das de site dus gaat het momenteel tussen deze bumpers
kga even de zijlijsten en achterbumper ook terug posten om een beter beeld te kunnen vormen
zijlijsten:
achterbumper:
bumper 1:
bumper 2:
dus bij deze is de keuze toch weer gemakkelijker
gr night devil
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
en deze F-60 bumper?? kvin die persoonlijk mooi uitkomen ook met de zijshort
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus za apr 18, 2009 5:39 pm
die komt proper uit maar zeker ni mijn styl
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma apr 20, 2009 1:23 pm
mja is ni echt mijn ding kben der zo goe als uit nu door die ene die in gat is gereden de zaterdagmorgent zalk waarschijnlijk een pak goeikoper uitkomen qua kosten voor die nieuwe bodykit
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma apr 20, 2009 3:41 pm
en nu eindelijk ook de fotokes van de middensonsole toch blij dat deze eindelijk af is geraakt
nu enkel nog aansluiten zodat deze ook werkt en dan is die volledig af, het ppokzakje en handremhoes komen ook nog is da bodeaux leder zoals op de armsteun en koffervloer
vandaag ook terug begonnen aan de koffer, kheb deze der terug uitgehaald om nog eens af te schuren en de foutjes er uit te halen en er worden ook nog een paar details aan toegevoegd
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma apr 20, 2009 8:10 pm
ja nice hee
Gast Gast
Onderwerp: Re: night devil- Ford Focus ma apr 20, 2009 8:32 pm