A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Pellet_iggo's Golf V

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Pellet_iggo's Golf V Empty
BerichtOnderwerp: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema jan 28, 2008 10:04 pm

Hey,

Ik heb dus een nieuwe auto gekocht. Een golf V. Ik zal hem normaal tegen half maart hebben. Ben echt super gelukkig en in blijde verwachting Smile

Type Golf V united
Motor 1.4 FSI
Deuren 5
pk 122
versnellingen 6

Hij heeft standaard:

- Je mocht elke kleur nemen zonder bij te betalen, dus ik heb pereleffct zwart genomen
- 16" velgen
- halve kuipstoelen
- airco
- nieuw model binnebekleding ( wel in stof)
- de spiegels, stootlijsten en klinken zijn mee in corroserie kleur gespoten

Opties die ik nog genomen heb:

- Achterste deuren ook met electrische ramen
- Vanvoor middenconsole met armsteun en opbergvak en blazers voor vanachter
- Zonder kenmerken

Van zodra ik hem heb zal ik foto's posten

GRTZ pellet iggo

Laatst aangepast door op ma feb 04, 2008 9:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema jan 28, 2008 10:52 pm

alle proficiat e!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi jan 29, 2008 10:49 am

Proficiat pellet! Very Happy
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi jan 29, 2008 11:56 am

proficiat maatke, das wel een knappe keuze dat je hebt genomen Wink
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimewo jan 30, 2008 12:23 pm

proficiat makker... hoop da we hem snel te zien krijge eh Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimewo jan 30, 2008 12:32 pm

prociciat nick
hopelijk heb je der veel plezier aan

gr night devil Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema feb 04, 2008 9:41 pm

Thx makkers, als ik hem heb, laat ik hem zeker is zien.
Ok nog ff wa bijgezet want was nog wa vergeten Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema feb 04, 2008 11:49 pm

Zoals je al had gezegt...een compleet autoke !!! cheers
Als je hem hebt zker komen showen he Wink

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema feb 25, 2008 10:03 pm

Omdat de auto normaal al in aantocht is, ben ik al is aant zien wak al kan kopen Twisted Evil

Men oog is gevallen op component speakers voor de voorkant van men wagen. Ik twijfel tussen 2 types van rockford fosgate, maar het enige verschil dat ze hebben is de grootte.

Het eerste is de P152S twin drive full range 5.75" breed en 60 watt RMS en 120 Watt max

De 2de is de P162S en is net hetzelfde buiten dat hij 6.5" breed is

Ik ken er niet zoveel van, dus mijn vraag, is dit een deftige speaker kwestie van kwaliteit en watt? Of moet ik eerder naar de zwaardere versie gaan met 100 watt rms en 200 watt max en 2 wegs component speakers? Dit moet wel een deftige installatie worden, dus weet ni goe hoe zwaar ik moet gaan.

Graag wat advies van jullie Wink

Hier zijn de pics

Pellet_iggo's Golf V P152s_10

Pellet_iggo's Golf V P152s_11

Pellet_iggo's Golf V P152s_12

GRTZ Pellet_iggo Cool
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi feb 26, 2008 1:03 am

is proper , zeker ni over twijfele.Denk dat ge met fosgate zoiszo kwaliteit hebt. Maar ik ben een leek
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi feb 26, 2008 2:54 am

ik geloof dat da diegene zijn dat de convict heeft en die spelen echt wel goe en heel zuiver Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi feb 26, 2008 8:44 pm

mmmmm rockford fosgate Razz
kwaliteit is goe genoeg ze Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi feb 26, 2008 9:27 pm

Dacht ik ook dat de kwaliteit goe was, maar zulle de watts goed zijn? Ik vermoed van wel, maar ik heb da nog nooit gehoord bij iemand daarmee dak ni zeker ben.

En de stef in sint lenaerts deed ook in Rockford fosgate niet?

GRTZ
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi feb 26, 2008 11:32 pm

yep de stef heeft RF Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedo feb 28, 2008 9:50 pm

Ik ga zaterdag al is horen achter de prijs Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimeza maa 01, 2008 5:20 pm

Ok kom juist van bij de stef en die compo's worden al anders omdat die ni goed zijn zegt hij, er kome er van kicker in de plaats.

ff vraagje aan bert. Was jij tevrede over die lightning audio versterker?
En weet er iemand ook of de woofers van da merk goed zijn? Want anders steek ik kickers.

Morge post ik wel wak ga steken Twisted Evil

GRTZ P_I
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimeza maa 01, 2008 6:38 pm

ik ben zeker en vast tevreden van die versterker. die woofers weet ik eigenlijk niet of die goed zijn of niet...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema maa 03, 2008 11:10 pm

Ok ik heb gekozen Twisted Evil

Vanvoor als compo sets komen er van Kicker KS 65.2

Foto komt nog wan,t lukt ff ni

Als versterker komt er 1 van Lightning audio de S4.400.2

Pellet_iggo's Golf V Lightn10

En dan nog 2 woofers van kicker de comp c 12

https://i.servimg.com/u/f42/11/32/74/62/kicker10.jpg

Vanaf dat ik de auto heb ( hopelijk binne 2 weken) ga ik al stukken halen van de install en alles wordt ineens zelf gestoken met inbouw. De ideeen zijn er al, maar die hou ik nog ff voor mij

Geef jullie mening maar, het zal ni super hard blazen, maar voor mij hard genoeg denk en kwalitatief ook Wink

Groeten Pellet_iggo
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimezo maa 09, 2008 11:28 pm

Allemaal goede keuze maatke, alleen zou ik persoonlijk een trapke zwaarder doen in woofers...pakt ne Comp vr ...da zijn die zilveren woofers zoals ik heb, die gaan net iets beter en harder...die zwarte zijn net iets te soft vind ik.Twisted Evil

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema maa 10, 2008 10:43 pm

dan moet de versterker ook weer zwaarder en gaat het prijskaartje weer naar boven Wink

En merci voor de neon's te fixen é Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema maa 10, 2008 11:07 pm

Te soft??? Vroem haalt met zijn impactversterker en dan 2x10" c12's toch 138.5 db... Alé da is ieders zijn ding... Hoe zwaarder oe beter natuurlijk.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimema maa 17, 2008 10:19 pm

Nee, ik ga het bij deze keuze houden. Vant weekend is langsgaan voor prijsbestek en zien of ik wa korting krijg als ik alles ineens koop.

Heb ook nog slecht nieuws Mad Er zit serieuze vertraging op mijn auto en hij zal pas half mei geleverd worden. Pfff

Moet altijd mij overkomen é en de tuning kriebels zijn er weer en race wars gaat aan men neus voorbij
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi maa 18, 2008 1:41 am

bwa pellet ge mo altijd meerijde der enne eh Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi maa 18, 2008 1:43 am

ey nick ik heb ook nog plek ze voor naar race wars te rijden

gr night devil Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitimedi maa 18, 2008 9:44 pm

Ja, bedankt vervoer zal geen probleem zijn. Had alleen graag al met de auto daar een drag gedaan, met de clio zallek da ni doen ze, dan maak ik mij belachelijk Wink
maarja volgend jaar beter é
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V Icon_minitime

Pellet_iggo's Golf V
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MousE golf 2
» duckys golf 3
» Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V
» MousE golf 4 cabby
» Beeza'kes Golf 3 GTI 2L 16v !!!! TE KOOP !!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Perso's/Projecten :: Perso's/Projecten van vrienden-
Ga naar: