A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Pellet_iggo's Golf V

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 26, 2008 9:48 pm

Ok, de versterker van lightning audio en de 2 woofers van kicker liggen al in men kamer, te wachten op men nieuwe auto Laughing

de compo sets komen later want moet eerst de juiste maat hebben.

GRTZ pellet_iggo
Terug naar boven Ga naar beneden
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 28, 2008 1:41 am

pff echt zunde eh... kben echt benieuwd nor den auto makker Wink
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 30, 2008 8:02 pm

TraxX schreef:
pff echt zunde eh... kben echt benieuwd nor den auto makker Wink

Ja vind het ook erg. Want heb vant weekend nog install gestoken be maat en het begint serieus te kriebelen hoor Laughing

Maarja, niks aan te doen
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 03, 2008 11:02 pm

kunde zaterdag eventueel komen helpen bij de clio van de nick makker ?? ik kon da dopke voor die stroomkabel door te steken nie vinden Sad !!!

Stuurt sms ofzo...

X ciaokes
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 07, 2008 8:41 pm

Heb is een vraagje. Ik zou de alpine radio kunne kopen van yannick ( black_widow) Nu heeft deze radio een rode en witte pre out voor sub, maar dat is ook alles. Nu zou ik er 2 moeten hebben voor sub en voor composets. Kan ik dit probleem oplossen met een speciale soort kabel of stekker of is er niks aan te doen?

Moest er toch iets bestaan, zou dit dan voor kwalitatief slechter geluid zorgen?

GRTZ
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 07, 2008 9:41 pm

ge hebt een splitterke (eigenlijk een kabelke) dat die 1ne kabel in 2 deelt... heb dat ook en heb daar toch geen probleem mee...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 07, 2008 9:53 pm

Waar kan je dit vinden en hoeveel kost me dat ongeveer?

Merci voor de info é
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 07, 2008 10:00 pm

Heb dit weekend ook nog men bekabeling gehaald en 2 lege kisten

In men kamer staat er al een mooie toren, dat in de koffer moet, nu alleen de auto nog Crying or Very sad

Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Afbeel10
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 07, 2008 10:52 pm

had ge beter die monoblok van lightning audio niet gekocht??
kabeltje kan je bij de stef krijgen... leg daar je probleem uit, en hij geeft het je wel Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 08, 2008 8:33 pm

Het is toch het beste om voor 2 woofers een 2 kanaals versterker te pakken? Die andere had ik nog liggen en is mss met de tijd voor die composets.

En dan zal ik daar wel is gaan horen
GRTZ
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 08, 2008 10:33 pm

zijn de woofers dubbelspoels of enkelspoels??
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 08, 2008 10:41 pm

ik speel ook met 2 woofers op ne monoblok
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 09, 2008 1:35 am

He nick, da splitkabeltje kunde zo bij de auto5 halen ze...had ik met die pioneer radio van mij ook gedaan...

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 10, 2008 8:37 pm

da zen 2 enkelspoels. Mer ik ken der ni veel van en ik zei tege stef van gaat da goed spelen en hij zei van wel.

Ik hoop het dan, begin al wa schrik te krijgen
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 10, 2008 8:51 pm

zal wel goed spelen, maar ik had persoonlijk 100€ meer uitgegeven en een monoblok gepakt... want welke lightning audio is dat dat je hebt??
die van 400 watt?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 15, 2008 3:39 pm

ja 400 watt dacht ik

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 15, 2008 6:54 pm

ja 1 keer 400 of 2 keer 200 rms
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 27, 2008 7:06 pm

De auto wordt 13 mei verwacht !!! Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 27, 2008 10:00 pm

Pellet_iggo schreef:
De auto wordt 13 mei verwacht !!! Twisted Evil
Ge zult wel zenuwachtig zijn zeker
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimema apr 28, 2008 8:00 pm

Het zal nog ni dak zenuwachtig ben Smile
Ik begin men bedrijfsauto serieus beu te worden hoor Wink

Heb vandaag weer nieuw speelgoed gekocht. Niet super overdreven, maar genoeg voor mij Wink

Alpine CDE-9882Ri

Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Cde-9810
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 29, 2008 12:39 pm

plezant speelgoed Razz
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 29, 2008 3:54 pm

Godverdomme !! das de radio die ik voor de mini wou kopen !! Laughing

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 29, 2008 6:24 pm

Bluedevil schreef:
Godverdomme !! das de radio die ik voor de mini wou kopen !! Laughing

grtzz

Och, zalig. Dan zallet wel ne goeie radio zijn Wink

GRTZ
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 08, 2008 8:44 pm

Ok, ben vandaag de papieren al mogen gaan halen en had gehoopt dak hem dan morge al zou krijgen, maar het is nopes Sad
Maar heb hem dus wel zeker den dinsdag. Zal hem tege 17 a 19 u kunnen halen na het werk. Ik weet nu al dat die dag serieus traag gaat verlopen Wink

GRTZ
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 08, 2008 10:48 pm

Aiai das minder makker, kwou net bellen wanneer ge langskwam lol!
Maarja, nog even wachten tot dinsdag en dan kunde terug beginnen aan uw nieuw projectje Cool !!

ciao makker
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pellet_iggo's Golf V   Pellet_iggo's Golf V - Pagina 2 Icon_minitime

Pellet_iggo's Golf V
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MousE golf 2
» duckys golf 3
» Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V
» MousE golf 4 cabby
» Beeza'kes Golf 3 GTI 2L 16v !!!! TE KOOP !!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A.D.T. :: Tuning :: Perso's/Projecten :: Perso's/Projecten van vrienden-
Ga naar: