Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma aug 13, 2007 3:52 am
hmm da klink interesant... is er gene tel.nr waar ge zo kunt ene belen... naar de flikke moete ni gaan want die wete er toch nix van... dan moetk wer een afspraak maken met de dienst verkeer van daar...
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma aug 13, 2007 10:46 am
ge kunt is naar de keuring bellen e...
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di aug 14, 2007 10:37 am
Of gewoon in persoon langsgaan...vind ik nog altijd de beste manier.
grtzz
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr aug 24, 2007 12:52 pm
tja weer pech... ze hebben vanacht rond 3 uur proberen inbreken in AkirA haar autoke. algoed zijn vrienden van ons er op tijd achter gekomen voor ze met iets wegwaren maar blijft achter dat de deur volledig vervrongen is, glas volledig gebarste... dus da word straks wss een nieuwe deur gaan halen en dan terug opnieuw laten dicht werken... het grootste probleem is dat die folie dat aan haar raam hang, van een speciaal firma komt die nu niet meer bestaat... dus hopen dat we die kleur van folie nog ooit gaan terug vinden... Bertje nog eens bedankt eh makker ver ons int midde van de nacht te komen helpen, en je garage ff af te staan
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr aug 24, 2007 12:57 pm
waar ga jij horen voor nieuw deur en dergelijke want wij zijn ook nog op zoek naar een accosie deur en accossie gardeboe
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr aug 24, 2007 10:27 pm
puntotuner1984: gewoon naar een autokerkhof ofzo bellen!!
traxx: das graag gedaan e mateke!
AkirA Super Lid
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 34 Registration date : 09-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za aug 25, 2007 11:38 am
ja mensen ik heb echt pech we hebben nu een tijdelijke vervang deur gaan halen wel een donker grijze maar ja beter dat dan geen he maar hij komt terug zoals hij was liever alleen de deur dan geen autoke ni meer en echt bert nog eens mercieks echt alsk voor u eens iets kan doen dan bel je maar he want als jij ni had opgepakt hd ik ni geweten wa te doen denk dak in mijnen auto had geslapen dan
@puntotuner: ik vindt die stukken bij autobedrijf stuk-cars verholen das voor nieuwe en occasie stukken en die hebben wel wat voor fiat punto dit is het adres en telefoonnummer
yzerlaan 5 2060 Antwerpen tel.03/226.08.29
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za aug 25, 2007 10:27 pm
Amai dat vindt ik echt wel erg. En enig spoor van de daders?
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo aug 26, 2007 12:32 am
nope... ze zijn alle 8 gaan lope
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo aug 26, 2007 11:23 am
Tja als ze al me acht zen moete u geen vragen meer stellen é
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo aug 26, 2007 8:09 pm
amai echt wel schandalig ! spijtig da er beschadiginge zen mor wette alle chance hemme ze uwe ni helemaal kunne pakke Word de schade ni verzekerd? Enig idee door wie gedaan?
Grtss
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma aug 27, 2007 2:40 pm
tss amai, die schamen zich nergens meer voor...met 8 man voor in een auto in te breken !!!
Ik hoop dat het niet meer gebeurt voor u sara....Dat is het risico natuurlijk als wij op meetings staan...iedereen ziet wat wij in onze auto's hebben steken
En als je hulp nodig hebt met iets, let me know
grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto za sep 08, 2007 6:09 pm
thank akira heb ondertussen bij stuk cars nieuwe gardeboe gaan halen omdat ik met 1 met blutsen zit dan is ff horen voor 2 andere deuren dat ik ze ineens erkan laten insteken voor te laten spuiten
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma dec 17, 2007 6:15 pm
pff vandaag nog eens terug begonnen aan het schuren van de interieur delen... PPPFFFFFFFFF.... das toch een saai jobke en ook eindelijk de kleuren beslist... verlopig komt heel het interieur in het metalic zwart, en van daar gaan we er nog een 2de kleur ergens bij op zwieren
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma dec 17, 2007 6:30 pm
ben benieuwd
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di dec 18, 2007 7:23 pm
pff wer een dag met 2 aan het schuren geweest maar tis bijna allemaal af... enkel nog is me heeeeel fijn papier er nog eens overgaan se en tis klaar... en blij dak ben... vant weekend wss is gaan zien voor de spuitbussen en dan beginnen spuiten eh
voske Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo dec 19, 2007 10:54 pm
hej ik vind het rot da ze hebben proberen inbreken in je wagen had het nu pas gelezen . nog veel schuur plezier ben benieuwt naar het rezultaad . en nog veel sukses
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr dec 21, 2007 10:44 pm
Gaat aaaaaaaaf worden, ben k zker van makker !!!
grtz Mark
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo dec 30, 2007 3:55 am
vandaag al de kleindere stukken al afgespoten... en ik moet zeggen, ik ben heeeeel tevreden over het resultaat!!!! het ziet er echt goe uit, en dak het zelf zeg, goe gespoten... nu een van de dagen die kuip er uit dak daar aan kan beginnen... dus nu moet er nog gebeuren: -voorste deurpanelen -kuip -dashboard -C-stylen
en nog een heel klein beetje schuren aan de achterste "deurpanelen" maar ik vermoed dat ik die morgen kan beginnen spuiten
fotos zet ik nog ni op de forum... pas als alles af is...