Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo apr 23, 2008 8:01 pm
beeza'ke schreef:
Wichel schreef:
trlk gaat dat werke wa denkte gij wel ni van mij kzen nen gediplomeerde Elektricien zene
jaja, 4 jaar gestudeerd om te soldere
tja 2 jaar metaal, hout, elektrik :p dan 4 jaar elektrik (onderandere soldere ) en dan 1 jaar automatisere dusjha daar zat dus altijd soldere in dus rekene kunde ook ni e Beeza'ke moja twas wel fun next time again
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo apr 23, 2008 8:41 pm
da is hetgeen da gij de zondag hebt gezegd tegen ons e... der zijn nog getuigen van dus uw versie niet veranderen he!!
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr apr 25, 2008 1:17 am
vandaag met de wichel de middenconsole terug gestoken en ik moet zeggen die 7 jaar da ge hebt gevolgt hebde wel goe opgelet eh want alles werkt nu toch goe nog is merci eh makker
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr apr 25, 2008 6:54 pm
go jom das gere gedaan twas een fluitje van een cent wel jammer da eerst dien 2 de led ni mee aanwilde e moja k had wel zo'n gedacht da dat dien draad ging zijn moja kzen content dat het weer werkt
grtz Wichel (ps nu kan iedereen bij mij terecht hé voor elektrische problemen)
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo okt 01, 2008 11:59 pm
ik blijf er bij ik vind da een vet otoke. en zeker die achterlichte die mee in de kleur staan da geeft een speciaal effect. grtz mike
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo okt 05, 2008 8:34 pm
leeft de punto nog sarahke ??
x
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr okt 23, 2009 1:16 am
nu dat den mg weg is kunnen aan den deze de plannen beginnen om hem terug volledig klaar te krijgen tegen volgend seizoen! dus de komende maanden gaat em helemaal uiteen! eerst en vooral da dashboard, daar zit ik al lang op te wachten. word volledig gespoten, deurpanelen word ook gedaan en hier en daar een paar dingen terug opnieuw spuiten. verdere planning is bumpers terug bijwerken, aanwerken en terug spuiten. ni vergeten de koffer volledig terug vlakken en dan hier en daar heb ik nog wel een paar ideeën
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr okt 23, 2009 5:49 pm
kben echt benieuwd naart resultaat
als ge hulp nodig hebt laat maar iets weten e maatke
gr night devil
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo nov 22, 2009 10:39 pm
na lange tijd eindelijk nog eens aan de punto begonnen. eerst al het dashboard er uit gegooid
hangt volledig los en klaar om te spuiten, en nog een paar andere plannen en dan hebk een groot probleem. kheb de koffer eens onder handen genomen en heb toch al ondekt dat er een plaat is gelast dus moet enkel terug geplamuurd worden. dus daar heb ik den benny voor nodig. of iemand anders dat er verstand van heeft hoe zou ik dit het beste doen