Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo jan 09, 2008 1:50 am
vandaag de deur bij bosman gaan binnen brengen zodat die terug gecleaned kan worden eh en als die terug is dan word de deur samen met de motorkap gespoten
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto wo jan 09, 2008 2:07 am
nice ik moet er morge nog naar bellen voor me bumperkes :p
Hopelijk komen die van de week nog ergens binnen en kan ik een sneak previewke doen :p
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo jan 20, 2008 10:01 pm
c-stijlen zitten er ook terug in en de achterste deur panelen zijn eindelijk gespoten en stukken met leer overtrokken, en die zitten er ook terug in pfff eindelijk den auto nog eens compleet :p morgen enkel nog de kuip terug steken! dat er eindelijk terug wa geboenk in den auto zit...
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma feb 04, 2008 7:50 pm
kben vanmorgen al sara haar stukken gaan binnen doen se... ze gaan de binnekanten al spuiten en alles klaarmaken voor de rest, maar ik moet wel met de wagen zelf binnen komen omdat die deur moet uitgespoten worden, dus een van de weken is de punto voor 2 dagen binnengooien se
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma feb 04, 2008 11:46 pm
Staat em eindelijk weer proper se !!!
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto zo apr 13, 2008 12:23 am
vandaag heel den dag gewerkt om den auto terug standaard te krijgen want hij moet aandag naar de controle... mja hij staat toch klaar nu zal er wel eens fotos van pakken hoe dat em nu sta echt giere
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma apr 14, 2008 5:59 pm
pff vandaag geweest en een rooie kaart natuurlijk mor tis nix ernstig gewoon velgskes verkeerd geplaatst en handrem da ni pakt dus velgskes zijn al veranderd en nu morgen eens nor een garage zoeken da die handrem kan fixe eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma apr 14, 2008 9:59 pm
FOTO!!!!!
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr apr 18, 2008 1:03 am
zo sta mijn autoke erbij voor de keuring
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr apr 18, 2008 11:55 am
da was echt gieren die punto zo te zien ik had die echt ni herkent toenk aankwam maar da was snel opgelost het traxx wel jammer van je voorbumper hopelijk lossen ze het snel op
hehe op 1 foto zie je net nog het kontje van mn focusje
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto vr apr 18, 2008 10:22 pm
HAHAHAHAHA
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto ma apr 21, 2008 1:28 pm
voila Akira u middenconsoleke heb ik gisteren avond nog klaar gekregen het was wel even "sukkelen" met de LED's die er nog in vast zaten maar dit is nog redelijk goed gelukt maarjha ik zal zien dak een dezer dagen tijd heb om het mee te komen plaatsen hé mss donderdag avond
grtz Wichel
TraxX Admin
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di apr 22, 2008 12:34 am
amaai makker. Supper!!! mja der zit geen spoed achter zene... voor racewars zal hij toch ni gespoten zijn :S de wagen gaat de vrijdag binnen en word maandag pas gespoten. mja dan staat hij klaar voor de volgende meetings eh
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
Onderwerp: Re: AkirA & TraxX Fiat Punto di apr 22, 2008 1:18 pm
aah zo swel schijt eigenlijk e moja wete we kunnen het donderdag altij plaatsen en testen e als het dan nog ni macheert heb ik nog wel even tijd om het nog eens na te zien hé maarjha ik heb er het volle vertrouwen in dat dit nu WEL gaat werke
grtz Wichel
TraxX Admin