Swel mooi, kzal nog is een plaat passen :p. Goe werk geleverd alle twee et mag er zijn.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V ma sep 10, 2007 11:49 am
mannen, ik zit met een dilemma... ik rij heel graag met de seat rond, maar het probleem is, dat de plannen die ik heb, eigenlijk niet zo geschikt zijn om er dan nog dagelijks mee rond te rijden... nu wou ik den ibiza op 17ers zette, en als dagelijkse wagen gebruiken en een oldtimerke kopen om dan me naar meetings enzo te gaan... het ene moment wil ik dat dan en het andere moment heb ik dan weer spijt van al het werk dat al in de ibiza zit... maar een oldtimerke moet ik maar 1 keer laten keuren en dan kan ik er mee doen wat ik wil. en als ik het dan inschrijf voor maximaal gebruik mag ik er 8000km met op een jaar rijden... dus dan zijn al heel wat meetings e...
ik zou de beeza nu zo laten voor dagelijks vervoer....en nu aan t golfke cabrio beginnen he makker ;-) !!! Dan hebde een schoon dagelijks vervoer en een vet projectje...
Golfke cabrio? Volg gewoon uw hart makker en zou zeggen praat er is met et vrouwke over wa zij denkt . Of ge kunt ook beide doen en je doet nog enkele dinges aan je ibiza waardoor je nog wel dagelijks kan rondrijden. Met een leder interieur is je ibiza voor mij al vetjes genoeg makker, zo komde er geen 2 tegen...
ik zou de beeza nu zo laten voor dagelijks vervoer....en nu aan t golfke cabrio beginnen he makker ;-) !!! Dan hebde een schoon dagelijks vervoer en een vet projectje...
beeza nen oldtimer moet ge ni laten keuren kheb er over laatst nog achter gaan horen bij de verzekering, en ge moogt hem enkel gebruiken als proefrit of om naar een meeting te gaan, tegenover ne classic car moet ge wel elk jaar naar de keuring en moogt ge enkel mor 30km rond uw woonst met rijden en meetings natuurlijk
oke mannen, de kogel is door de kerk... ik gaan ni zeggen wa dak heb beslist, enkel da de winterplannen al vaststaan en dat ik al bezig ben met de uitvoering van een paar!!
Seg woonde nog altij op den deuzld ofnimmer want kheb u de dinsdag uwen otto nog zien staan in een zijstraat van de eethuistraat. Ben benieuwd naar de planne
ik woon in merksem nu... de plannen zullen pas verklapt worde op de eerste meeting van volgend jaar... af en toe zal er wel is een spy pic komen, maar daar blijft het dan ook bij...
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V zo sep 30, 2007 2:09 am
gij zijt altijd zo'n klootzakske he...ons zo plagen !!! Zegt wel is of ge met de ibiza verder gaat of een nieuw project begint... Voor de rest veel succes makker, en als ge hulp nodig hebt van een mede ibizarijder ;-)