sinds vorige week staat de seat terug op originele poten een ramp om mee te rijden... hoogte verschil is een goei 12 cm dus van mij mag dit topic gesloten worden aangezien er 99% zeker niets meer gaat veranderen aan den beeza omdat sofie er mee gaat rijden ...
als we gesetteld zijn in st job, en de kleine is er, dan kom ik terug met een nòg platter en breder projectje naar adt!!
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
aah ok maar wete Bertje we zullen dit open laten en als je terug komt kunnen we probere van het topic naam aan te passe e dan moet je niet bepaalt een nieuw topicske opstarten
aah ok maar wete Bertje we zullen dit open laten en als je terug komt kunnen we probere van het topic naam aan te passe e dan moet je niet bepaalt een nieuw topicske opstarten
grtz Wichel
maar ik begin graag nieuwe topics hehe neje, mij maakt het niet uit... ik gok dat ik tussen dit en een jaarke terug rondschuur... mijn doel is eigenlijk een meeting dat voor de meesten hier niet veel betekent, maar voor mij toch wel wat. ik hoop om tegen VAG-fest terug iets in elkaar te hebben steken...
@ wichel: wanneer moetk langskome voor uwe install??
Wichel *V.I.P*
aah ok cv nja euhm we kunnen dit perso altijd als beindigt bezien e
nja da weet ik ni beeza'ke euhm kheb der echt geen tijd voor momenteel als ik nie aan't werken ben zit ik bij de les en anders ben ik weg nja algemeen bekent op woensdag aaf de clubavond en op andere avonden en dagen ben ik altijd weg momenteel :S dus moja ik zal wel iets laten weten als het zover is ben momenteel toch nog (als ik tijd heb) me de install bezig voor het te kunnen inbouwen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V do dec 18, 2008 6:55 pm
blijkbaar al heeeeel lang geleden dat ik hier nog ben geweest. ondertussen is de ibiza met veeel pijn in het hart verkocht geweest omdat ik ondertussen papa ben geworden. als familiewagen is er een ford focus break in de plaats gekomen. deze heb ik eventjes aan het veranderen geweest, maar dat was toch niet echt mijn ding...
sinds vorige week heb ik mij dan een golf 3 gti bijgekocht. een 2l 16V met 150pk hier een paar foto's
gisteren een "beetje" verlaagd
sorry voor de kwaliteit maar het zijn gsm foto's
de plannen zijn: andere velgen volledig herspuiten
en dat zal het grotendeels zijn. dit is tenslotte maar een "extra" autotje...
Wichel *V.I.P*