ja echt normaal in de bovenklamer ware die mannen ni en van gediciplineert rijden was ni echt veel sprake van
kheb toch een kras op mn motorkap van die amerikaanse van die voor mij reed:(
gr night devil
dat is wel minder natuurlijk... maar ik vond het al wel tof van hem dat hij u kwam waarschuwen dat hij met stenen schoot... enkel spijtig dat het nadien was
ja idd twas net te laat want tis gebeurd met die parking op te rijden achja ge ziet ze amper dus kga me der verder ni druk in maken kben al blij dat ni op mn ruit was want da had erger geweest
pfff... ben dus nog altijd een oplossing aan het zoeken om nog lager te kunnen gaan, maar nog altijd nix deftigs gevonden. in mijn ogen is het beste dat ik kan doen, gewoon kortere veren bestellen... maar dan zit ik weer met de keuring dat die nummers niet kloppen met de papieren
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V zo apr 13, 2008 12:20 am
van die veerklemme, simpele oplossing ,maar die moet ge der gewoon afhale voor de keuring
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V zo apr 13, 2008 12:21 am
dat heeft nog al is iemand tegen mij gezegd, maar daar ben ik niet echt fan van... wat als er zo eentje losschiet ofzo...
iedereen wist dat het er ooit is van moest komen, maar dat het zo snel ging komen had ik niet verwacht...
deze morgend onderweg naar het werk dus opzij gezet daar de politie... met heel het gezeik en gezever erbij. de sirenes op om mijn aandacht te trekken en terwijl we aan de kant stonden heel de tijd hun zwaailampen op om de aandacht van de voorbijkomers nog wat te trekken. net alsof ik de grootste crimineel was die ze konden vangen... conclusie: te brede velgen, verkeerde bandenmaat, velgen uit de wielkasten, te laag en het feit dat er niets op het keuringspapier staat... nogal logisch omdat de auto nog geen 2 jaar oud is e! maar ik ben er "redelijk" goed vanaf gekomen. ze hebben mij een waarschuwing gegeven. dit houdt dus in dat als ze mij ooit nog eens opzij zetten met die velgen of zo laag, dat ik dan mee kan volgen naar de keuring. waarschijnlijk gaat na race wars de velgen eraf en dan zien we wel verder daarna...
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V za apr 19, 2008 1:40 am
........ ik heb hier echt geen woorden voor.......... alle ik heb er redelijk veel mor die zen ni ver over naar huis te schrijven!!!!! ik snap echt ni wat da uitmaakt welke velgen ge er op steekt zolang ze maar bollen eh... en ge doet er toch nix verkeerd mee... tis ni dat da mensen in gevaar brengt da ge met de verkeerde bandemaat rijd eh!!! pfff en te laag da is toch het probleem van den bestuurder en zijn wagen.... wa ist ergste dat er kan gebeuren... dat er een schaar in de weg komt! tis omdat de wegen van belgie zo goe zijn eh!
bertje STERKTE MAKKER!!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Beeza'kes Ibiza 6L ==> golf 3 GTI 2L 16V za apr 19, 2008 11:48 am
tja wete... het is gemakkelijk om zo iemand tegen te houden e. 1: ze hebben u nummerplaat. 2: ze weten toch 100% zeker dat ge niet gaat vluchten met een verlaagde auto. 3: dan moeten ze niet teveel moeite doen he. ik denk dat ik nog wel ga meegaan op meetings maar dan als bezoeker en ondertussen sparen voor een "zondags" autoke dan maar he
Wichel *V.I.P*
Aantal berichten : 1334 Leeftijd : 37 Registration date : 06-05-07
pff das echt kut jong bij ons in de straat hebbe ze in 4 app ingebriken en 7 auto's beschadigd deze nacht gelukkig stond de mijne vanacht opt werk da die flikkers zich daar is mee bezig houden in plaats van ons lastig te vallen omda we ons hobby beoefenen veel sterkte maatke en hopelijk vinde snel ne zondagauto
slecht nieuws... den ibi moet omhoog vandaag gaan zien naar een ander appartementje met ondergrondse garage. ik wist dat het net niet of net wel ging zijn of ik er ging geraken... en het was net niet dus halverwege den auto stak ik vast op een richeltje van mss 5mm hoog misschien dat het na een week ofzo wel ging lukken want het richeltje is nu wel wat minder hoog , maar ik heb geen zin om de auto kapot te rijden daarop... dus hij moet terug omhoog. maar dan gaan mijn 16"erkes ook niet meer mooi uitkomen met de wielkasten dus zullen er 17'ers moeten onderkomen
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07