A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Petroshky's "Alfa Romeo 146"

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2007 4:36 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 25, 2007 9:03 pm

Lang geleden dat ik gepost heb maar ik zit met een dillema.

Ik heb de kans om een volledige iceled set aan te kopen voor 400€

Als ik die wil dan wordt de aankoop van die radio serieus achteruit geschoven! namelijk helemaal tot in de zomer ergens.

Nu zou ik die radio achteruitschuiven (omdak toch een hoopje kan besparen op een zalig goede underglow kit) of toch niet?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 25, 2007 9:30 pm

kzou voor de radio gaan

grtzz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimema nov 26, 2007 2:43 pm

Ik heb besloten. Dankzij de intensieve veranderingen die ik aan de buitenzijde wil klaar hebben "voor" het volgende seizoen start heb ik de radio naar de achterzijde geschoven. De reden is simpel ik win hier 300€ mee én heb dan 1200€ die ik anders aan de radio zou geven om mijn bumpers mee te sponsorren.

Dus aangepaste planning (alweer):

eerstkomende werken:
- Bodykit + bodykit spuiten in standaardkleur auto
- Underglow
- Koplampen, spiegels, achterlichten
- Koffer vlakken ???? (staat op laag pitje, moet eerst nog een prijs gaan bezien en dergelijike)
- VELGEN

Grote werken aan de buitenzijde en dit zou ik graag af hebben voor mei 2008
lol!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 28, 2007 11:15 pm

morgen de grote dag voor het rijbewijs :p
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 29, 2007 8:24 am

kzou zeggen veel geluk eh maatje Smile
en hopen dat je er door bent eh Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 29, 2007 1:12 pm

IK BEN GESLAAAAAAAG

WOOOOEEEETTTT!!!!

vanavond een rondje van mij voor de club!!! Very Happy
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 29, 2007 5:02 pm

proficiat maatke...
kzal er zeker zijn vanavond Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 29, 2007 5:05 pm

Als ge ni kunt moet ge maar belle dan geef ik wel ne lift

lol! lol! lol!

Altijd al wille zegge Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 29, 2007 6:32 pm

proficiat met het behalen van je rijbewijs
dus vanavond met de auto aanwezig dan Very Happy

gr night devil Twisted Evil
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 01, 2007 9:21 pm

Heel de dag bezig gweest met rondtoeren:

- Carglass alle sterrekes laten repareren (man das duur)
- Carglass prijsvraag voor ruiten blinderen 350€ ???? kan da kloppe en kan iemand da goedkoper?

- prijsvraag voor cadamuro bodykit dit viel mee alles was iets van 1000 €

Dan zijn we begonnen met het steken van de neon. Tim ik krijg alle neon goed geplaatst hoor Wink morge is het af en dan is zien of het licht wat meevalt.
De aluminium matten zijn in model geklopt en worden morgen ook geplaatst Razz

Enkel ben ik nog niet zeker over de plaats van de knoppen. Ik heb voorlopig een low profile plekje gevonden waar ze haast ni te zien zijn en toch goed berijkbaar Wink

Morgen update met foto's
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 01, 2007 9:40 pm

prijs kan zeker kloppen van carglass...
en moest ge nog problemen hebben met de neonkes of iet anders moete het mor zeggen eh maat.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 02, 2007 12:03 am

hehe momenteel geen problemen eigenlijk Very Happy

wanneer ik de lippen ga steken misschien wel want ik heb geen idee hoe dat moet?

Voor de rest is het eigenlijk wat prutswerk met kabelkes wegmoffelen en heb ik per ongeluk zo een voetstijl een barst in geslagen. Dat repareer ik wel wanneer ik het plastiek in het interieur ga aanpassen.

Wzeet gij toevallig iemand waar dak da goedkoper kan laten doen? 350 vind iktoch veel voor zwarte ramen ze :p
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 02, 2007 10:34 pm

Oke ik heb de lichtjes geplaatst en nu is de zekering gesprongen door een dom foutje. Morgen is langs de garage gaan.

Ook staan alle grote projecten die gepland staan gewoon stil. Een beetje problemen thuis zorgen er voor dat ik momenteel zoveel mogelijk geld ga sparen. natuurlijk komen er wel altijd kleine dingeskes bij Wink
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimema dec 03, 2007 10:29 am

euhmm ga jij ver een gesprongen zekering naar de garage??? Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimema dec 03, 2007 7:51 pm

Euhm nee ik heb alles zelf gedaan maar ik moet ten eerste wel de juiste zekering hebben en die nonkel was héél blij om mij der 1tje gratis te geven Very Happy

Trouwens alles werkt weer perfect Very Happy

Inclusief de neonnekes Very Happy

Zalig gewoon Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 12, 2007 1:51 pm

Vandaag een tof berichtje gehad,

Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 IMG_0383

Is vandaag naar me opgestuurd vanuit duitsland Very Happy dus hopelijk zit dit er dit weekend nog op Very Happy Deze grill is ook ineens de grill die ik graag zou hebben Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 12, 2007 2:43 pm

ey,

Heb toen ook gaan horen voor geblindeerde rame en idd bij carglass zou me dit ook 350 euro kosten maar bij auto glass op de noordelaan naast de karting zou me dit een kleine honderd euro minder koste,anders moet je daar maar eens gaan horen.

Grtss

Wen
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 12, 2007 3:26 pm

tx wen zal ik zekers doen Wink

voorlopig even geen haast (ga deze week al men voor-, achter- en zijlippen proberen te bestellen Very Happy)

Bestelde items:

op hold gezet wegens lange levertijd, vinden van andere leverancier,
Code:
De Cadamuro Voorlip word 1 van de dagen opgestuurd :D Ik ben eens benieuwd.
[img]http://shop.alfisti.net/images/product_images/popup_images/1412_0.jpg[/img][img]http://shop.alfisti.net/images/product_images/popup_images/1412_2.jpg[/img]

Wel heb ik volgend gevonden:
http://www.2dehands.be/prachtig-alcantara-interieur-30424426.html?afdeling=auto&qq=alfa%20146&start=20

lijkt me te goedkoop Very Happy Na contact blijkt dat de voorzetels passend moeten gemaakt worden maar daar wil ik wel voor klussenals de staat van dit interieur in orde is Very Happy
Groetjes Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 10:34 pm

Dames en heren,

Vandaag een leuk koopje gedaan en een probleempje Wink bij,

Maar eerst de foto's
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 30424426_1-prachtig-alcantara-inter
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 30424426_2-prachtig-alcantara-inter
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 30424426-prachtig-alcantara-interie

Nu de jongen waar ik dit van kost wist mij te vertellen:
Hij had dit in zijn alfa romeo 146 staan met een Lancia Delta onderstel aangezien dit LAncia Delta zetels zijn. Wel moest ie de bevestigingspunten aanpassen voor dit onderstel.
Lijkt dit doenbaar? Ik weet dat het niet mag maar checken ze dit ook? op de keuring? Zijn er mss andere oplossingen?

Morgen rijd ik langs naar een lancia garage voor de onderstellen van de voorzetels te gaan bestellen/halen
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 10:52 pm

ik denk niet dat ze dit op de keuring gaan merken... dus gewoon aanpassen en erin zetten!!

if you need some help...

alle, proficiat e!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 10:55 pm

yep met dit ga ik hulp nodig hebben denk ik Wink de achterste zijn plug en play maar dat boren??? Wink

In ieder geval was het te mooi om voorbij te laten gaan Very Happy
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 14, 2007 11:18 pm

inderdaad... dit had je niet kunnen laten gaan... je kan misschien eerst naar een sloper bellen achter een onderstel. desnoods pak je er de hele zetel bij en gebruik je enkel het onderstel ofzo!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 1:13 am

ik moet eerst eens weten welke lancia delta ikmoet zoeken ik ga gewoon eens horen aan wat ik allemaal nodig heb Wink zoiezo een volledig onderstel voor de stoelen Smile
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 15, 2007 12:05 pm

knappe zetels Very Happy
da onderstel komt allemaal wel dik in orde...
das gewoon de bevestiging dus desnoods kan je een ijzere spelllement (laten) maken, zodat de gaten overeen komen.
en de voor de keuring, als je dit volledig kunt oplossen met een origineel onderstel van alfa zal dit wel mogen... anders normaal niet
maar da gaan ze toch ni zien zene Razz ge hebt het voordeel dat ze normaal lijken( in hun ogen) en niet als extreme kuipzetels, dus gaan ze dit wel over het hoofd zien denk Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 2 Icon_minitime

Petroshky's "Alfa Romeo 146"
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07
» Het Algemene "Filmpjes" Topic
» Het Algemene "Muziek" Topic
» "fritz" e46 ice
» Het Algemene "Auto" Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum