Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" zo dec 16, 2007 2:17 am
kwam om 5 na 12 aan bij de italauto verkoper
geen techniekers vandaag :s dus zal het voor maandag zijn
keep you updated all
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 3:32 pm
Eerst en vooral
WAT EEN ROTTE WEBSHOP HEEFT DIE BOSMAN
MAar goed nu verder,
HEb denk ik een zalig bodykitje gevonden en op het alfa romeo forum hebben ze dit ook nog nooit gezien. Hij is goedkoper als alle andere die ik heb gevonden en ziet er nog redelijk mooi uit met een schoon grilleke in.
Dus eerst even horen wat zijn jullie ervaringen met bossman en de pasvorm van zijn bumpers? Zet hij die bumpers er ook zelf op of niet? En ben je eigenlijk tevreden over hem
http://shop.bosman-carparts.be/
Voorbumper:
Achterbumper:
Skirts:
Deze set is ook nog eens redelijk goedkoop als de vormen wat goed passen.
Dus? Opiniepeilingen, reacties, ervaringen? Alles is welkom
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 4:08 pm
kzalt is ff zeggeeeen e - ik vind persoonlijk da dat wel nen goeie winkel is! - en ervaring ? da ga ni proper aanpassen van den eerste keer !! - die bumpers zen heel propeeer !alleeen dien achter bumper der zouk iets me doen, da middeste van onder, das ni zo! maar kunde dicht werke e, zoals gij nen handige harry bent ! - en als die van autostyle komen kunde die ook bij C&N bestellen. moete ni zo ver rijden...
viola se gij vraagt ik draai
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 6:10 pm
den bosman das mijne winkel eh daar hebben wij trouwens ook korting bij eh kben daar altijd al heel content van geweest, enkel van de wacht tijden ni altijd... kmoet binnekort de punto daar gaan binnen doen dus als ge wil dan rij je maar ineens is mee naar hen eh... vanaf volgende week zijn ze wel in verlof (2 weken denk ik!) en ervaring: alles wa er aan mijn autoke is, is bijna door hen gedaan, badlook van mij en van sara is ginder gedaan... ervaring genoeg zou ik zeggen Spuiten is ginder wel extreem duur!!!! dus da zou ik ergens anders laten doen
en kitje is lekker extreem... zo moet het zal echt wel properkes staan, enkel mss nrplaat uitsparing laten dicht werken ma da kunnen ze bij bosman ook
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 6:14 pm
mooi kitje idd bij die achterbumper zouk toch ook die driehoek laten dichtwerken int midden onderaan maar voor de rest volledig mijne smaak khad bijna dezelfde achterbumper voor mijne focus gekocht
gr night devil
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 6:17 pm
night devil schreef:
mooi kitje idd bij die achterbumper zouk toch ook die driehoek laten dichtwerken int midden onderaan maar voor de rest volledig mijne smaak khad bijna dezelfde achterbumper voor mijne focus gekocht
gr night devil
alhoewel ge tegenwoordig ook zo van die ruitvormige einddempers hebt en da ge die van int midde er kunt laten uitkomen moet da ook wel heel properkes staan denk ik...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" ma dec 17, 2007 6:34 pm
Tim waarschuw me wanneer je gaat liefst ergens na de uren EN VOOR dat die mensen op congé gaan als ze die moeten bestellen wil ik niet nog eens 2 weken wachten nadat ze op conge zijn geweest
Ook gaat dat gat dicht dit voornamelijk voor de neon buizen en dan ook nog voor het feit dat ik er uiteindelijk een dubbele pot centraal door die 2 zijkanten wil laten komen
Als we der dan korting krijgen en da zijn u maatjes dan gaat de bumperset al zo goed als vast staan
PS en ik werk daar dan nog geen 10 minuten rijden van daan
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 7:26 pm
die zijn maar tot 6 uur open... dan moeten we ineens daar afspreken eh... gij werkt daar toch 10 min vandaan eh... zolang da ge mor ni moet overwerken dan ist goe
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 7:32 pm
lol overwerken
Eerlijk zou ik wensen dat ik mocht overwerken MAg een hele dag gewoon niets zitten doen. Met niets bedoel ik: Boeken lezen, +Internet surfen, op men kop gaan staan, beetje zot doen, ... Ni echt leuk maar als ze vrijdag af komen met wil ge uurtje over doen dan mogen zij op hun kop gaan staan
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 7:37 pm
spreken we dan af om kwart na 5 dan bij den bosman?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 8:46 pm
ik zal toch even moeten wennen aan het feit dat er meer lucht is dan bumper,... maar het kan wel netjes zijn als het erop staat! ik ben benieuwd!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 9:44 pm
hehe wel,
natuurlijk komt er nog een mooie grill in hé beeza'ke :p
I know it's not you're style maar ben nu dus aan het twijfele tussen een aluminium of een zwarte grill :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 10:04 pm
ZWART!!! alu is te wannabe achtig... in den bumper ook zwarte gaas steke zodat het één geheel lijkt!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 10:06 pm
kzou ook voor zwart gaan bij steekt er alu in en da krijgde echt ni proper en geeft een vuile indruk van de wagen bij mij wordt da ook nog veranderd in zwart
gr night devil
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" di dec 18, 2007 10:51 pm
dus zwart wordt het
OWjah Tim kwart na 5 aan Bossman is perfect
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" wo dec 19, 2007 2:14 am
cava en ik zou er ook zeker een zwarte grill in steken
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" wo dec 19, 2007 2:04 pm
Dat is dus zo goed als een unanieme beslissing :DMisschien dat ik door de grill nog een mooi effect geregeld krijg dat moet ik nog eens bezien
Ben alleen serieus aan het twijfelen voor de kleuren Misschien is het wel beter dat ik ook die lichtjes die jij hebt ga halen traxx komt me goedkoper uit na verloop van tijd denk ik zo
TraxX Admin
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" do dec 20, 2007 3:38 am
euhmm welke lichtjes, kheb er veel eh...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146" do dec 20, 2007 10:30 am
Tis al in orde
Omdat ik Iceleds heb die eronder komen ga ik daar dan ook bij blijven. Het blijkt dat die een uitstekend Gamma hebben ook voor interieurverlichting en weer in alle kleuren.
Ergens in de loop van volgend jaar ga ik proberen een groot lijstje te maken van wat ik allemaal nodig heb. Als jullie me laten weten wat er allemaal mee geleverd moet worden dan bestel ik dat er allemaal ineens bij