A.D.T.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A.D.T.

Antwerp Dream Tuning

IndexPortaleGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Petroshky's "Alfa Romeo 146"

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 16, 2007 2:17 am

kwam om 5 na 12 aan bij de italauto verkoper

geen techniekers vandaag :s dus zal het voor maandag zijn Very Happy

keep you updated all Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 3:32 pm

Eerst en vooral

WAT EEN ROTTE WEBSHOP HEEFT DIE BOSMAN lol!

MAar goed nu verder,

HEb denk ik een zalig bodykitje gevonden en op het alfa romeo forum hebben ze dit ook nog nooit gezien. Hij is goedkoper als alle andere die ik heb gevonden en ziet er nog redelijk mooi uit met een schoon grilleke in.

Dus eerst even horen wat zijn jullie ervaringen met bossman en de pasvorm van zijn bumpers? Zet hij die bumpers er ook zelf op of niet? En ben je eigenlijk tevreden over hem Wink

http://shop.bosman-carparts.be/

Voorbumper:
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Front1
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Front2

Achterbumper:
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Back1
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Back2

Skirts:
Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Side

Deze set is ook nog eens redelijk goedkoop als de vormen wat goed passen.

Dus? Opiniepeilingen, reacties, ervaringen? Alles is welkom Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 4:08 pm

kzalt is ff zeggeeeen e Very Happy
- ik vind persoonlijk da dat wel nen goeie winkel is!
- en ervaring ? Very Happy da ga ni proper aanpassen van den eerste keer !!
- die bumpers zen heel propeeer !alleeen dien achter bumper der zouk iets me doen, da middeste van onder, das ni zo! maar kunde dicht werke e, zoals gij nen handige harry bent !
- en als die van autostyle komen kunde die ook bij C&N bestellen. moete ni zo ver rijden...

viola se gij vraagt ik draai Very Happy
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man
Aantal berichten : 1933
Leeftijd : 39
Registration date : 07-02-07

Character sheet
Wagen: MG ZR

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 6:10 pm

den bosman das mijne winkel eh Razz
daar hebben wij trouwens ook korting bij eh Very Happy
kben daar altijd al heel content van geweest, enkel van de wacht tijden ni altijd...
kmoet binnekort de punto daar gaan binnen doen dus als ge wil dan rij je maar ineens is mee naar hen eh...
vanaf volgende week zijn ze wel in verlof (2 weken denk ik!)
en ervaring: alles wa er aan mijn autoke is, is bijna door hen gedaan, badlook van mij en van sara is ginder gedaan...
ervaring genoeg zou ik zeggen Wink
Spuiten is ginder wel extreem duur!!!!
dus da zou ik ergens anders laten doen

en kitje is lekker extreem... zo moet het Razz
zal echt wel properkes staan, enkel mss nrplaat uitsparing laten dicht werken
ma da kunnen ze bij bosman ook Wink
http://www.adtonline.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 6:14 pm

mooi kitje
idd bij die achterbumper zouk toch ook die driehoek laten dichtwerken int midden onderaan
maar voor de rest volledig mijne smaak Very Happy
khad bijna dezelfde achterbumper voor mijne focus gekocht Laughing

gr night devil Twisted Evil
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 6:17 pm

night devil schreef:
mooi kitje
idd bij die achterbumper zouk toch ook die driehoek laten dichtwerken int midden onderaan
maar voor de rest volledig mijne smaak Very Happy
khad bijna dezelfde achterbumper voor mijne focus gekocht Laughing

alhoewel ge tegenwoordig ook zo van die ruitvormige einddempers hebt en da ge die van int midde er kunt laten uitkomen moet da ook wel heel properkes staan denk ik...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 6:34 pm

Tim waarschuw me wanneer je gaat Wink liefst ergens na de uren EN VOOR dat die mensen op congé gaan als ze die moeten bestellen wil ik niet nog eens 2 weken wachten nadat ze op conge zijn geweest Very Happy

Ook gaat dat gat dicht Wink dit voornamelijk voor de neon buizen en dan ook nog voor het feit dat ik er uiteindelijk een dubbele pot centraal door die 2 zijkanten wil laten komen Wink

Als we der dan korting krijgen en da zijn u maatjes dan gaat de bumperset al zo goed als vast staan Very Happy

PS en ik werk daar dan nog geen 10 minuten rijden van daan Very Happy
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 7:05 pm

da zal dan iet ver vrijdag worden... als da goe is ver u... anders zaterdag in de voormiddag als ze dan nog open zijn Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 7:16 pm

vrijdag of zaterdag is goed Wink

kzal morgen is bellen of ze zaterdag open zijn maar op vrijdag is hadiger voor mij :p ik werk op linkeroever Very Happy

En hoeveel % korting krijgen we eigenlijk bij bosman? Dat vond ik niet zo direct terug op het forum Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimema dec 17, 2007 10:01 pm

getver juist 3 uur liggen kloten met die photoshop en da lukt maar niet Smile

Morgen ga ik eerst eens deftige foto's trekken voor dat te doen Smile
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 7:19 pm

en om wa duur wilde gij gaan???
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 7:21 pm

ik heb meestal gedaan rond 17.00 dus alles rond dat uur is voor mij het beste als jij kan. Anders zal het voor zaterdag worden denk ik Smile
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 7:26 pm

die zijn maar tot 6 uur open...
dan moeten we ineens daar afspreken eh...
gij werkt daar toch 10 min vandaan eh...
zolang da ge mor ni moet overwerken dan ist goe Razz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 7:32 pm

lol overwerken Very Happy

Eerlijk zou ik wensen dat ik mocht overwerken Very Happy MAg een hele dag gewoon niets zitten doen. Met niets bedoel ik: Boeken lezen, +Internet surfen, op men kop gaan staan, beetje zot doen, ... Ni echt leuk Wink maar als ze vrijdag af komen met wil ge uurtje over doen dan mogen zij op hun kop gaan staan Very Happy
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 7:37 pm

spreken we dan af om kwart na 5 dan bij den bosman?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 8:46 pm

ik zal toch even moeten wennen aan het feit dat er meer lucht is dan bumper,... maar het kan wel netjes zijn als het erop staat! ik ben benieuwd!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 9:44 pm

hehe wel,

natuurlijk komt er nog een mooie grill in hé beeza'ke :p

I know it's not you're style maar ben nu dus aan het twijfele tussen een aluminium of een zwarte grill :p
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 10:04 pm

ZWART!!! alu is te wannabe achtig... in den bumper ook zwarte gaas steke zodat het één geheel lijkt!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 10:06 pm

kzou ook voor zwart gaan
bij steekt er alu in en da krijgde echt ni proper en geeft een vuile indruk van de wagen
bij mij wordt da ook nog veranderd in zwart

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 18, 2007 10:51 pm

dus zwart wordt het Very Happy

OWjah Tim kwart na 5 aan Bossman is perfect Wink
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 19, 2007 2:14 am

cava en ik zou er ook zeker een zwarte grill in steken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 19, 2007 2:04 pm

Dat is dus zo goed als een unanieme beslissing :DMisschien dat ik door de grill nog een mooi effect geregeld krijg dat moet ik nog eens bezien Very Happy

Ben alleen serieus aan het twijfelen voor de kleuren Smile Misschien is het wel beter dat ik ook die lichtjes die jij hebt ga halen traxx Very Happy komt me goedkoper uit na verloop van tijd denk ik zo Smile
TraxX
Admin
Admin
TraxX

Man

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 20, 2007 3:38 am

euhmm welke lichtjes, kheb er veel eh...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 20, 2007 10:30 am

Tis al in orde Razz

Omdat ik Iceleds heb die eronder komen ga ik daar dan ook bij blijven. Het blijkt dat die een uitstekend Gamma hebben ook voor interieurverlichting en weer in alle kleuren.

Ergens in de loop van volgend jaar ga ik proberen een groot lijstje te maken van wat ik allemaal nodig heb. Als jullie me laten weten wat er allemaal mee geleverd moet worden dan bestel ik dat er allemaal ineens bij Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 21, 2007 9:29 pm

Dames en heren,

De bumpers zijn besteld Wink alles erop en eraan Very Happy
Bosman heeft een schoon prijske geregeld Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Petroshky's "Alfa Romeo 146"   Petroshky's "Alfa Romeo 146" - Pagina 3 Icon_minitime

Petroshky's "Alfa Romeo 146"
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2de tuning weekend "stabroek" 1 juli 07
» Het Algemene "Filmpjes" Topic
» Het Algemene "Muziek" Topic
» "fritz" e46 ice
» Het Algemene "Auto" Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum