Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma sep 03, 2007 12:55 am
waneer ik hem is gaan terug hebben is waneer ik er eens echt moeite voor gaan doen... mor ze sturen me vant kaske naar de muur en das ook ni echt alles en ja hij is nog hetzelfde alleen HEEEL vuil
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma sep 03, 2007 10:29 am
het seizoen is toch bijna gedaan en dan gaan we daar is moeite voor doen e, zoda ge hem tegen volgend seizoen terug hebt!!
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za dec 08, 2007 3:27 am
sommige hebben het den donderdag al gezien... Ik heb mijnen MG'ke terug!!!!!!!!!!!!!! verjaardags cadeau van AkirA kwist er nix van, auto stond ineens voor mijn neus den dinsdag...volledig in orde amaai ik ben blij dak em terug heb zene nu eerst is goe opkuisen en dan kunnen de winterwerken beginnen eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za dec 08, 2007 12:56 pm
alle, proficiat e makker!! als ge hulp nodig hebt...
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za dec 08, 2007 9:05 pm
mercikes vandaag men 7 kleurige leds onder men voetjes gehangen se. en heel het interieur eens een goeie poets beurt gegeven se alles blinkt weer als een spiegeltje
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za dec 08, 2007 11:14 pm
alé kunde weeral rondcruisen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di dec 11, 2007 11:45 am
hehe,
nog is proficiat :p nice autoke ben blij dat ie weer te bezichten is op een andere plaats dan cardoen
bedankt... pfff TB..... zolang da kik da ne knappen bak vin is da goe eh... ik moet er mee rond rijden eh en zolang dak van olle ma goeie commentaar krijg benk content
BTW: ik heb gisteren mijn letters van de koffer af gehaald... en sebiet eens gaan horen, hoeveel mijn koffer cleanen kost, zijflanken spuiten, poiler spuiten ga kosten... en voor akira is gaan horen achter haar deur terug te cleanen en motorkap ineens mee te spuiten...
kgaan zien dak een van de dagen mss al aan de koffer begin met een paar planken al te zagen...mor ik ben er helemaal nog ni uit hoe ik het wil, poly of hout, overtrekken of spuiten, vormen... kzou het liefste poly willen mor dan moet ik da nog kunnen eh
als ge wilt traxx kom ik ook wel helpen niet dat ik ervaring heb met poly of dergelijke maar ik wil het ergens ook wel leren en met drie zie je meer dan met twee
gr night devil
TraxX Admin