Onderwerp: Re: TraxX MG ZR wo maa 07, 2007 5:08 pm
Het zal dus nog heel lang duren voor da iedereen den MG nog eens ga zien... kheb juist naar cardoen bebeld en die wisten mij te vertellen: differancieel volledig kapot de versnelling verbrand en dan zijn er nog eens stukken in de versnellingsbak gevloge kheb gevraagt oft garantie was en het is GEEN garantie
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR wo maa 07, 2007 5:10 pm
amai, traxx toch, ....... da zen kei zwaar koste....... Amai da slaagt serieus tege , cardoen die zen gin zwaar afzuipers zekers !!
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR wo maa 07, 2007 7:00 pm
amai traxxke dat slaagt echt tegen... sterkte ermee man !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR wo maa 07, 2007 7:03 pm
amai... das wel zuur... sterkte mateke!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR wo maa 07, 2007 7:59 pm
da is geen gezellig nieuws, hou je goed!
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do maa 08, 2007 12:16 am
traxx,
Als ge ne keer nor de winkel of zo moet, of nor de club => lot me iets wete e krij wel vor u , vind da helemaal ni erg
Grts
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do maa 08, 2007 3:42 am
das heel vriendelijk nogmaar eens bedankt voor de steun mensen
en klaat dan wel iet weten nu winkelen gaank is doen met den blackdriver me zen chique camionet vant werk. die is groot genoeg voor ineens voor een paar maanden te gaan winkelen dus dan moetk niemand te veel lastig vallen
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do maa 08, 2007 4:31 am
traxx ge hebt mene nr en u deur is 15min van de mijn wette das vor mij een klein moeite in tegenstelling hetgeen gij allemaal nog in petto hebt vor de club
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do maa 08, 2007 8:35 pm
ik heb goei en slecht nieuws... cardoen heeft gebeld tslechte nieuws is dat mij 1800 euro gaat kosten ver em te laten maken... tgoeie nieuws is dak em dan toch gaan laten maken, dus den mg is nog ni weg zene... hij komt terug op de baan, ik weet alleen nog ni waneer ik krijg het ni over mijn hart om die weg te doen... ik heb der mijn hart en ziel al ingestoken in dien auto
dus en dan nu hopen dat gedaan zal zijn met de miserie eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do maa 08, 2007 8:59 pm
sgoe om te wete da die vette boliede terug zijn ere plaats krijgt op de baan
kzen blij da je hem niet gaat wegdoen, ookal heb je er mega veel koste aan, khoop vor u da het deze keer gedaan is me die zwaar koste en da ge eindelijk van uwe auto is goe kunt geniete nu da ge hem helemaal naar u zin hebt getuned!
Grts
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za maa 10, 2007 12:32 am
Wen schreef:
kzen blij da je hem niet gaat wegdoen, ookal heb je er mega veel koste aan, khoop vor u da het deze keer gedaan is me die zwaar koste en da ge eindelijk van uwe auto is goe kunt geniete nu da ge hem helemaal naar u zin hebt getuned!
Grts
da is nu ook veel gezegt tis nog zeker ni helemaal nor men goesting... kgon er nog een pak aant veranderen... kgon zeker nog men koffer dicht maken die foto dat den dabbe heeft gemaakt der zenk echt verliefd op n dan ben ik dit nog van plan
wa is jullie menig
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za maa 10, 2007 12:36 am
ff ter info da blauw word dan wel het blauw van mijn carrosserie kleur eh
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za maa 10, 2007 2:30 am
zeker doen tim mij hoor je zeker ni klage alleen het stuur aan de andere kant zeker lekker vet
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za maa 10, 2007 2:43 pm
ziet er wel uber geil uit
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za maa 10, 2007 11:48 pm
Da ziet er wel chique uit, en idd die foto van da cleene van de koffer is ook wel een grote verbetering...... Dus ....... Nog veel toekomstplanne me de Mg
Grts
TraxX Admin
op 100%Tuning nog een paar dinges gekocht 7 kleurige ledlichten voor onder de voetjes da past dan bij men leds onder den auto eh vanbinne hetzelfde kleurke als vanbuite en dan nog nen armsteun want alsk in de zs rij dan is da altijd zo lekker chill met armke op die steun...
armsteun is nice, kzie naar de veranderingen van je wagen al uit. armsteun is idd chill rijden, eens ge zo is een paar keer hebt gereden met een armsteun wilde da zelf ook.