aan de roozemaai moest er aan de minigolf indraaien en ik moest er toch in de buurt zijn zijn we hem ineens gaan bewonderen het was tegen 7u vandamorgend
TraxX Admin
Aantal berichten : 1933 Leeftijd : 39 Registration date : 07-02-07
kheb vandaag men zijshorte enz gehangen en stickers enzo. kgaan er nog geen fotos van posten, ge zult em de zondag wel zien. iedereen een beetje in spanning houden eh :p
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za feb 17, 2007 1:21 am
mooi mooi... ik had persoonlijk wel de originele spiegels laten hangen, maar smaken verschillen he ziet er toch goed uit moet ik zeggen!!!
proficiat e!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za feb 17, 2007 1:50 am
alle tim, ik wil het nu al zien ik zen veel te nieuwsgierig
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 20, 2007 2:09 am
ow ja... had ze al op de site gezet mor was vergete op de forum te zette. dus eerst de fotos van de zijskirts eh
HYDRAULICS
men zijschortjes hangde er op dus kwamen men stickers na 3 maand van de kast af eerst 2 uur aant zien geweest en ambras maken hoe we ze gingen hangen mor uiteindelijk eruit gekomen en hebek ze met de Jerry geplakt spijtig genoeg geen fotos van deze zotte situatie
dan zaterdag nor den blackdriver gegaan voor de rest van mene neon te hangen. daar kwamen we tot de ontdekking dat de neon die in de grill moet komen kapot was. pff weeral een rede ver bosman ne goeiendag te gaan zeggen eh
zondag morgend voor de meeting nog rap naar de carwash, en hier is het resultaat
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 20, 2007 11:56 am
trés chique monsieur maja, we hadden het al gezien e
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR do feb 22, 2007 8:42 pm
mja sjieke bak trax mja nu ist tijd voor mijne auto zo proper te doen mor ja stukke vinden is wa moeilijk hehe
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR vr feb 23, 2007 12:21 am
Mooi mooi makker, ziet er echt goe uit Het niveau van de club gaat weer omhoog
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR za feb 24, 2007 4:48 pm
Vroemmeke schreef:
mja sjieke bak trax mja nu ist tijd voor mijne auto zo proper te doen mor ja stukke vinden is wa moeilijk hehe
Als je er geld aan wilt geven, moet je is naar cruysberghs tuning gaan...die maken bumpers op maat
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR zo feb 25, 2007 11:35 pm
mja oeveel kost da wel ni :-) hehe
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma feb 26, 2007 2:18 pm
Kwas mij wa aant vervele, wa denkte?
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma feb 26, 2007 4:23 pm
knap kvin da wel iet hebbe
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma feb 26, 2007 8:28 pm
nice gedaan
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR ma feb 26, 2007 8:54 pm
gewoon doen traxx
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 27, 2007 12:45 am
Veeeeeeeeeeeeel Geduld moete uitoefenen mor tis echt wel een bangelijk resultaat !!!!!!!!!!!!
Tmag zekers gezien worre.................
Grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 27, 2007 3:40 am
zker doen traxx !!! Zal er echt netjes uitzien...en wat is er eigenlijk met de auto ernaast gebeurd ??
grtzz
TraxX Admin
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 27, 2007 4:57 am
Dabbe schreef:
Kwas mij wa aant vervele, wa denkte?
da ben ik zeker nog van plan ver te doen want da ziet er heel netjes uit. ik ben hier en daar al gaan horen ver prijsen en kgaan eerst nog een beetje spare terug. (da moet spijtig genoeg ook gebeuren ) alleen hangt die nrplaat daar maar ongelukkig vink
Gast Gast
Onderwerp: Re: TraxX MG ZR di feb 27, 2007 10:55 pm
Ik zou die nummerplaat links hangen en rechts een mooi uitlaatke...dan is alles een beetje in evenwicht